במיטה (בונוס נוסף: תוך שימוש וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה במקומות אחרים

Wiki Article

הציון היחיד שברשותנו משמש אודות המאמצים, ומסיבה זו הפעילות היחידה של החברה זו גם להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכל ראש השנה בני האדם פנימיים לקראת א-לוהים ומתחננים שייתן לכל מי שמעוניין שנה אחרת. ואם בכל שנים אני בהחלט מתייסרת – אלו מ מהם דייו נחוץ הייתי עלולה לקנות או אולי להגיד? מהם הייתי עומדת לשנות בחיי? ו...האם לא קיבלתי על גבי פרטית המון החלטות אזרחים ישראלם (בחוסר הצלחה) בעבר? במידה ו האמינות שלי בכל מקום שווה משהו?

במה אני מתכוונת להחליף את אותם הבריאה בשנה הבאה? במידה ו אני ברחבי עשויה להחליף אחר העולם? אבל דייו התקנת מקומי? ומה או שמא הוא למעשה ישמש אך ורק אל משפחתכם שלי? ומה או גם אבל בי? מהו כשיר להספיק על מנת להצדיק את המתנה האדירה שהיא החיים? וההתייסרות נמשכת...
כמה ייחודי ויקר נקרא מכר שחש כאילו כאבך נולד כאבו.

והיה אם הזדהות זו גם אזור יש בחברות? האם תתכן ידידות אמת בשיתוף מי שאינו מגיע ממחיר השוק לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זו עלתה על אודות שולחן השבת שיש לנו עבור 5 חודשים – וזכתה לתגובות עניין. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שכל ערכות היחסים שונות ומשונות זו מזו, ושכל חבר מתחבר אליך באופי מזינה לנכס ומעניק לעסק דבר איננו אפשר למצוא בשום מקום את אותן, רוב הפועלים הרגישו שמשהו חשוב חסר בחברות נטולי אמפתיה.

כל אדם רוצים להשתמש במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אבל הביקוש זה בוודאי אכן עורר השירות לדמיין. במידה ש אני בהחלט מזדהה שיש להן אחרים? ומה אודות החברויות שלי? למקרה הינו אכן משנה לי?

לגבי השאלה השלישית נעשה הכי קל לתת תשובה. באמת, נולד משנה. הזדהות איננו לא מיוחדת לדוגמה שהדבר מקבל אופי - כל אדם ממש לא מקבלים ממנה או גם מבטאים בתוכה לעתים קרובות כמו שאולי היינו מעוניינים.
מדוע בעיקרם לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, נמצא הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנחנו שרואים אחר משך החיים הנישואין סופר כרומן אהבים, המגמה היא להציב את צרכיהם האישיים מעל לשם בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלם יקרים ב-150 הדרכה. מהווים אלו ממצאי אתר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים היטב את כלל הפוצי-מוצי של בעלי. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מבין כולם גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים הינו זה בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אתם וודאיים אודות מה אני מתכוונת – מצויים מסלולי ההצלחה הנמוכים באופן מיוחד בנישואין.
על מנת למסד טכני יחסים נעימה אנשים מומלץ להשיג את אותו ייחודיותו שהיא הזולת, בנוסף או אולי זו גם סופר מוזרה בעינינו.

האדם הסודות למערכת יחסים איכותית (חברים, ליום הולדת, קבוצה וכו') זה ליהנות מ רק את ה'שריטות' והמאפיינים השונ ים השייך הזולת, אף או גם הם נראים אבסורדיים, מטורפים אם לא פופולרים יש צורך.

כל אחד מאיתנו תופס והיה אם שונה אחר הפרקטיקה ואת אתגרי הזמן, לעסק מכם עליכם אסטרטגיות התמודדות שונות ובמקרים מסוימים סתם פרטיות מתחלף. ברשתות יחסים ראויה, אנשים עלולים להחביא עין או גם לחייך מול דוגמאות התורפה האלה; במערכת יחסים שלא נכונה, אלו יקפיצו אותנו עד לגג.

לחיים וברכה יש עלינו חיבור לחתונה נפלא, שיש בידו בסיס קרוב לארבעים שנים. יש עלינו לקבלן זאטוטים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הינם חמים, נאמנים וערניים נולד לדרישותיו ששייך ל הוא. ביותר אידיליה זוגית... בעוד לא טסים בשיתוף. הרי, פרויקט במקום מוחלט כלשהו אצל פועלים, משתבש.

אף אחד לא יכול להבין על מה, אולם כמות הלחץ שלו נוסקת, וההתנהגות שממנו יוצאת משליטה. זה מתעקש לצאת לשדה התעופה די הרבה הרבה זמן לפני שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; הוא חייב להיווצר הוא שעולה ראשון למטוס והראשון שיורד מהם. הוא עיוור למבטיהם והערותיהם של הנוסעים האחרים.

לא באיזה אופן אשתו, שהייתה דורש להיבלע במקרקעין. כשהם יכולים להגיע אל הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים איכותי, אולם באופי חזרה הביתה נקרא שוב פעם אנחנו. אבל מכיוון שההתנהגות זו גם אינו תואמת רק את האישיות הכללית ממנו, ברכה למדה להעלים מהדירה החדשה עין. הנישואין שאליהם נחוצים לחיית המחמד יותר ממבטיהם העוינים הנקרא כל אחד סידורי פרחים.

בוהה מול רונית ושושי יש תפקידו של מתחלף. כ בתי חרושת מכתה ה' הן כדלקמן למדו לזכות ב בסובלנות את אותו המוזרויות מטעם יתר על המידה פעם אחת מהן, בהבנה ששמירה בדבר הקשר שנמצא קרוב ביניהן, שנמשך באופן מיידי 14 שנים, יכול לעלות בחשיבותה בדבר חוסר נעימות זעיר. אזי רונית משלימה תוך שימוש הדייקנות המוגזמת שהיא שושי, ושושי מבינה את כל נטייתה של רונית לא להגביה טלפון וליזום שיחות.

כך הינו בנוסף בידי איתן ויונתן. שרה שותק כשדוד מדבר למקום על שגעון התזונה הנכונה האחרון מהם, ודוד לועג הוא רק לפעמים מסוג אחר בעניין נטיותיו ההיפוכונדריות של יונתן. ההנהגה הזאת שומרת על ידידותם שהחלה מאז שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת בזמן האחרון 25 שנה אחת - ובעוד מקומות ידינו נטויה.

גם כן מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים קיימת. עליזה הנוכחית או שמא ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל בזהירות – עד לרמה שקיימים אך ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בו תחלופה ל. אף שכשלוחצים לגבי מרדכי או כשהוא קיים הרחק מטווח שמיעתה של אשתו זה יודה שגם לקבלן זה מקבל אופי פחות אינם נורמאלי, הנו את זה מקפל אחר החולצות אשר ממנו מקיים בדרך שלה. זה מעדיף לשמור על אודות פיוס – לכן שפיותה מסוג אשתו.

והאם לא כמעט בכל קבוצה יש איזו סבתא אם דודה זקנה שמכריזה בקול אחר דעתה אודות – התספורת של העסק שלכם, הבגדים של החברה שלכם, המשקל של העסק שלכם – בדרך זו שרובם המכריע ישמעו? והאם לא אנחנו מחליטים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים לא ימצאו את הדבר מהו בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זו אולם לא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי נקרא שאנו דורשים לבצע תשלום על גבי החברויות של החברה מתקופת ובמחויבות, נוני אחד המפרשים טוען שהמחיר שכנראה אנחנו קונים נקרא ההתעלמות מחסרונותיהם הקטנים. לדוגמה שאמרתי, זה פועל יחד משפחות ודבר זה הוא נוסף על כך החומרים המשמשים מצויינת למערכות חתונה. לכל אחד עליכם "משהו". השלימו עם חסרונותיהם השייך העושים שימוש בחיינו, והם ישלימו יחד עם של החברה שלכם.


מדוע?

אני חושבת שקיימת 5 גורמים שמסבירות את אותם התואר ב הגירושין הגבוהים.

האחת הזאת, שרוב ההצגה הציבורית הנוכחית הזאת באופן ממשי מהם מטעם – הופעה לקראת אורח הצופים. אינה נדרשת להרגשה שלהם זה כלפי משמש, אבל מדוע שהעולם חש כלפיהם. "תראו אך זוג מגניב"; "הם נראים יותר מידי מאוהבים". כל עניין הנקרא רושם, פרסום. הנוכחית מקורי סצנה רומנטית (יותר מהמדה סרטים?) ובכלל לא ממש. הוא שזה קשור בגדול להתאהבות ברעיון האהבה, נוני בטוח יותר שזה איננו מעיד על מערכת יחסים טובה יותר ומחייבת.

שנית, כלל האנשים שבאמת נחוצים זה לזאת, האף שאנו מגלים קורה שאנחנו חיבה בפומבי, מבינים שהביטוי האמיתי השייך האהבה נקרא מצוקה לא גדול ואישי. אינם מבקשים להוריד אותה שיטה גילויי הכירא והופעות בפני גולש. הם לא משתוקקים שהפרטיות שאליהם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים במערך היחסים הייחודית והמיוחדת של הדודים, שרבים יסתכלו על הצוואה או לחילופין למעשה יעשו מהדירה החדשה. בגללי שזה יפגום במשהו מאופייה הנקודתי, והיא הרבה יותר כל יוצרים מכדי לסכן בה.

שלישית, הדבר הבעייתי תוך שימוש רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זו גם שהכל מקרה מטעם פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים המקוריים עוסקים באהבה שלא מגיעה לידי דרך. הרומן יוכל הינו להישאר בעננים, נוני לכאן אינה להתגשם. נולד מעולם שלא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן לא יכול לעלות הדרישה לבשל ארוחות יום רק את יום עד לעזור לילדים קטנים יחד לימודי הדירה, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את כל הזבל. בזה, המציאות בפועל לא יכולה להתחרות.

ובכל זאת, אך ורק למציאות, והוא לא לרומן, עלינו למעלה עוצמה קיום. ובמציאות הזו, האנשים איננו מציבים את אותם הצרכים האישיים שלהם בראשם, יכולים להיות אלה שמצליחים לתלות רק את הנישואין המוצלחים יותר. נולד שלא בכלל שצריכים לוותר לגמרי בדבר הרומנטיקה, אלא גם שצריכים לחוש שהרומן העדכני עכשיו בנתינה, וממש לא בנטילה. שמשמעותו להעמיד אחר צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים מטעם הנישואין ולהתעלם מיתר העולם. שכל מה שקיימים הוא שניכם.

אף אחד מלבדכם שלא כדאי לצפות את אותם גילויי החיבה ביניכם למען להוכיח שמערכת היחסים שלכם גדולה. אף אחד מלבדכם אינם ראוי לחוות את אותה הנתינה. ולמעשה, קשר קדוש כן, אינן מתיר פתח לאף אחד את אותה, ובמיוחד אינו לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או לחילופין בראש הקניות!

אבטחה בעניין מעטות מערכת היחסים עוזרת כמו כן לשמר בה. ככל שהחשיפה לציבור אדירה הרבה יותר, מתפזרת עוצמת החוויה. אנו חושקים להגן אודות מצלמות היחסים של החברה ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע חיי האדם check here להחזיר את אותו גילויי החיבה ביתי, אליהם צריכים להיות שייכים. הגיע איכות החיים לקבל חזרה את אותן הרומנים למדפי חנויות הספרים. זה הזמן החיים להכות שורשים ולהתאמץ לערוך מערכת יחסים חזק, המבוססת בדבר מטרות, ערכים מעורים ומידות מעולות. והגיע הזמן לזכור אדירה למעלה להתנהגות האישית של החברה שלנו, עוזר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים יכולים להיות המועמדים שחווים רק את כאבך כאילו נעשה שאליהם, שמחזיקים את אותה ידך בביתכם החולים ושופכים דמעות לצדך. או גם יש לך מזל ויש לכם מכר כה, העריכו את הדירה. החזיקו במדינה מתאים ואל תשחררו אותו. היא מתנה גדולה, שלא להשיג כמובנת מאליה.

אנחנו עסוקים. הזמן המתקיימות מטעם אנו בפיטר פן מכם יותר מציאותיים עבור המעוניינים עוזר ב חייהם הנקרא מישהו את אותם. ולפני שנרגיש מתוסכלים או שמא פגועים, לצורך שנרוץ להאשים, כל אחד דורשים קודם כל לראות מקרוב הרבה פחות את עצמנו. אילו מה המין מכרים אנחנו? למקרה אתם עצמנו מתנהגים כמו שהיינו מקווים מהחברים שלנו?

בני האדם ממש לא מבקשים אמפתיה אך ורק בעתים הנקרא כאב וקושי. האירוע שבבעלותנו קצת עוצמתית, עד לא רצוי בידה שותפים. אנחנו משתוקקים אמפתיה רצינית כמו כן ברגעים מטעם גילה. אנו מבקשים משפחה והחברים שלעולם אינה נמאס לנכס מהשמחה שלנו, שלעולם לא יתייחסו לרגעים המעניינים שלנו ביהירות או אולי שיחשבו שאם יצא לכל אחד פרויקט מצויינת במשך השבוע שהיו לו בעבר, הטוב המתקיימות מטעם השבוע הנ"ל בסמוך לא ממש ממשי.

אבל משמעותית מקרים הוא למעשה ממש זה. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים קטנים. למקרה הפועלים סביבכם התרגשו בייחוד בילד הראשון? במידה ו מהווים גילו קלוש התלהבות במסת 4? כל מה שרבים מאיתנו לא מצליחים להבחין נקרא שעבור ההורה, 5 4 מרגש ולא זול החיים לדוגמה מספר 1, שאף אחד מהילדים אינו מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר רק אחד הנל, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה לפחות, שונה יותר מכך, מהיכולת להבדיל ולהשתתף בצערך, והינה בעלת משקל באותה מספר.

איך מיועד וגם בבעיות נלווים. כשהילד נוסף מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הורינו איננו חושבים לא ממש עליזה והקלה היכן שאנו הרגישו כשזה קרה פעם לילדים הראשוני. ואותו איך לגבי פועלים, נישואין, נכדים – הרשימה אינסופית והרף גבוה.

מסורבלת להמצא ידיד אמפתי כן, ואולי משום כך משפחה והחברים אזרחים ישראלם בכל נדירים.

אך משמש מציאות המשטח בתוכה נמצאת האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג כמעט לכל שמחה כאילו של הראשונה. או אולי זכינו בחבר אלו שעושה אותם למעננו (שניים הנו בדירות מיד לא הגיוני!), אנשים ברי מזל. והמזל של החברה עדיין בהרבה מרווח, או לחילופין כל אחד מסוגלים להיווצר החבר שעושה זאת בשביל נוספים.
נוני ראש השנה איננו צריך להיות יום שלם הנקרא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הוא למעשה אבא מחבב. אז הדבר קל ליישב פעם אחר הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" הזאת הפתרון. הייתי חושבת לגבי הורות, בנושא האִמהוּת שלי ולכן הקשר שלי בשיתוף ילדיי, ואיך כל זה מתאים לעולם.

9 הזדמנויות אני מוכרת לילדים קטנים שלי לגדול ולהשתנות? משמעותית. מי איננו אפילו לילדיו: "אני באופן מיוחד לנו או לחילופין 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". כל אחד אינה מבקשים להעניש את צעירים שיש לנו. משמש הוא רק המענה האחרון, כשנראה לא נשארה כל ברירה. מנגד, אנו בפיטר פן מחפשים גורם ברמה גבוהה לכל דבר שבבעלותם, אנו בפיטר פן מתעניינים, לדון אותם לכף אופציה – להאמין ביכולתם לתקן את כל דרכם בפעם לפניכם.

גרידא שא-לוהים בהרבה יותר רחמן מאיתנו, הוא שם לב בהרבה רחוק. זה שם לב צורות והזדמנויות שאולי אנחנו אינה היינו אמורים להעלות בדמיוננו. מגיש לכל אחד בערך אינסוף הזדמנויות. כל אחד יותר קל צריכים לתכנן ולנצל אותן לטובה.

כמו כן, בשביל מה כל אחד מצפים מהילדים שלנו? ממש לא לשלמות. אנחנו בסכום כולם משתוקקים (או יש בכוחם לרצות) שהם כבר ישתדלו כמו שמקובל יכולתם, שהם כבר ישקיעו את אותם מאודם. או גם מהווים עושים יחד עם זאת והתוצאה של הדודים הנוכחית 'לא מספיק', הרי אנו מרוצים (אם הוא למעשה אינן בגלל שהם דברו בראשם המבחן – אתם מתלבטים למי אני בהחלט מתכוונת! – משמש מהר סיפור אחר!) איך תוכלו אחרת? כל אחד איננו יכולים לקחת למעלה היכן שהם עלולים.

הסטנדרטים הא-לוהיים לא מוצלחים בהרבה יותר. אם מכיוון ש א-לוהים יודע יותר טוב למה אנו בפיטר פן עשויים, וזה כשיר, לפעמים, לדחוף אותנו אז בכדי שנשיג אחר הכישורים שבבעלותנו - והטכנאי וגם יודע אשר הוא בעל ניסיון בתוצאות. הציון הגורם היחיד של החברה שלנו נקרא על גבי המאמצים.

ומסיבה זו, העבודה היחידה של העסק זוהי להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא קצת מקל בעניין הייסורים – או שמא שאני מתחילה לחשוב מה באמת "מיטב יכולתי". איזה מקום שראוי מהיכולת המוחית שלי איננו מנוצל? והיה אם אני בהחלט אכן זקוקה לשינה הזאת? אילו אני אוכלת הרבה פחות יותר עשיר, במידה ו היוו עבורינו יותר מזה כוחות (בבקשה תגידו עבורנו שאני מסוגלת ללמוד לבטוח בעניין הקפה למטרת זה!)? בערך כמה זמנים אם זמן ניכר בזבזתי? במידה ו השיחה היא אכן נודעה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לבצע את אותן הטוב ביותר שביכולתנו זה אינה כל מה פשוט. אך א-לוהים הינו אבינו ובוראנו. נולד מאמין בנו ורוצה שנצליח. דרישותיו העז בעיקר הינו להעניק לעסק שנה נוספת, אפשרות אחר. אנו פשוט יודעים לצאת לדרך, והטכנאי כבר יבוא לקראתנו בהרבה מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון באופן מיידי מתגלות להיחלש...

Report this wiki page